Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skulle tvätta...

... men det var upptaget så får gå ner sen igen och kolla. Vi bokar ju inte i detta huset utan tvättar när det är ledigt helt enkelt 😊 Om man absolut måste tvätta någon speciell dag och tid kan man skriva en lapp och lägga där nere. Funkar bra 😊

Håller på och lägga Elli nu. Vi har nyss käkat lunch. Innan dess roade jag mig med lite städning 😉 Flyttade skrivbordet i Philips rum så han får mer plats och lättare att ha det vid ett el-uttag för datorn och lampan.

Det är varmt idag! Ca 21 grader men känns varmare och rätt kvavt. Vi ska ut en tur lite senare. Nova hade ju feber igår så blir att ta det lugnt.

Ska ev jobba extra 7-10 månd-onsd i nästa vecka. Bättre än inget.

Ringde kommunal innan och jag har rätt till lönehöjningen eftersom jag blev anställd 23 januari, dvs innan 31 mars när avtalet gick ut. Najs. Retroaktivt nu på september lönen + att jag jobbat en extra dag och kväll förra månaden. Det gör oss inte rika tyvärr men några extra slantar är ju inte fel 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback