Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sova

Snart sovdags här, skönt!

Fixat lite på Philips och Novas rum där uppe idag. Flyttat in varsin dvd hylla till deras rum som innan stod i hallen utanför. Där kan de ha filmer och annat smått. Speciellt Nova behöver förvaring till "annat smått". Shit vad flickor har mycket smågrejor!

Flyttat Philips skrivbord och det tyckte han var mycket bättre. Nu har han det framför fönstret och det är nog trevligare att sitta så även om fönsterbrädan är en liten bit högre upp än skrivbordet.

Sen fick jag KLIPPA honom!! Han har ju vägrat hur länge som helst och jag lovade att bara ta lite. Jag skulle alltså försöka mig på att klippa med SAX och inte med trimmer som jag brukar. Givetvis så blev det inte så jämnt som jag ville så det fick bli trimmern iaf, på 5:an vilket blev rätt kort men längre än vad jag brukar klippa honom. Philip blev inte arg på mig iaf 😉

Sen blev det att dammsuga hela övervåningen och det passade ju ändå bra eftersom jag städat där uppe idag. Sen är det sällan jag dammsuger där uppe. Det blir mest här nere och man tänker "nästa gång" om övervåningen 😉

Ska kolla lite jobb nu sen sova.

Imorgon blir det att klippa Elli 😊 Han är oxå långhårig! Riktigt lockig när det blir längre.

Får se hur det blir med mitt möte som omvandlades till en utb tydligen imorgon 13-16. Nova är förkyld och inte helt ok för dagis känns det som. Vet inte hur det blir med Elli. Han är ju frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback