Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Här sitter vi...

... på Philips rum och gör matte. Vinklar och geometriska former ;)

Idag slutade jag tidigt. Hade friskvård efter jobb så stack till gymmet och gick bort lite kalorier sen maskiner för armar och ben samt lite mage. Hem, duscha och äta. Tog vagnen till dagis och sen vidare till en lekplats :) Den ligger i en håla och eftersom det var lite blåsigt tänkte jag att det vore en bra idé. Det blåste dock en hel del ändå. Jag hade packat med frukt, kex, saft och kaffe :)

Efter en timme typ gick vi mot mitt jobb (skulle lämna en sak) och sen hem. Fördelen med att bo i en by är att det är gångavstånd till allt :)

Igår tog jag en kvälls powerwalk/joggingtur på en timme. Furulund runt. Var inte meningen rundan skulle ta så lång tid men det är ju en bit. Bakom Ica sen över ån oxå förbi badet och ner för backen vid Furulund till Ica igen för er som vet hur jag menar :)

Nu övergår vi till några rader läsning innan vi stupar i säng :)


Kommentarer
Postat av: Unni

Så bra jobbat med träning och promenader! Går också Furulundsrndan när jag kan. :) Funkar det bra med dagskortet ff? Jag tycker det är ett bra gym! Fina bilder som vanligt, vi får följa med till lekan någon gång! :) kram

2013-04-09 @ 22:52:23
URL: http://dunsa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback