Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Penicillin x 2

Nu är det läggdags. Jag har varit sämst på att gå och lägga mig i tid de senaste veckorna. Tio är för sent för mig, jag är helt död när klockan ringer vid 6. Helst lägger jag mig innan kl 21 😊 Och jag VET, ska inte klaga för vi har haft fan så mkt mindre sömn de senaste åren. Detta är lyx på hög nivå med barn som sover hela nätter 😉

Nova hade klagat på ont i örat på dagis idag och när vi körde hem grät hon 😔 Tog en chansning och åkte ner utan att ringa och kom in. Mycket riktigt, öroninflammation igen... Så nu går både Nova och jag på penicillin. Jag t o m söndag och Nova 10 dagar från idag.

Någon som har en bobbycar till salu här nära oss? Elli ska få en sådan nästa fredag när han fyller år tänkte jag. Han fick en blixten mc Queen "gåbil" (eller vad de heter) när han fyllde 1 år och den används flitigt men tänkte att dessa är större. Sen har jag kollat på olika typer av de här ihopfällbara lekhusen, typ fifis vattenkannehus, svamphus (play2learn) osv. Han ÄLSKAR sånt och kan sitta länge och bara flytta runt sakerna 😊 Sen kanske något klädesplagg. Stor kille som drar 104 i storlek redan.

Fått omlagt mitt sår idag. Riktigt gojsigt och mysigt där under *blä*. Det ordnar sig nog men det kommer ta x antal veckor (månader?)

Dagis är stängt imorgon så Micke är hemma med dem (börjar kl 19).

Bild från Bulgarien -09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback