Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nya netto

Var borta på vårt nya netto som öppnade kl 8 imorse. Köpte lite läsk för bra pris till kalaset, schampo och balsam, nivea lotion mm. Sånt som är på bra pris.

Ska träffa Lotta i Malmö lite senare idag sen ev till ÖB för att handla papperstallrikar mm och om de har bröd (sånt rostebröd att ha till smörgåstårtan) Ska hänga två maskiner tvätt innan jag kör oxå.

Förbereda så mkt som möjligt idag och imorgon eftersom det är fullt upp sen på lördagen med fotbollscup och kalas.

Fick spelschemat nu för lörd och sönd. Philip spelar sista matchen 14.30 oxå 90 min på det + lite mer brukar det vara.... Han lär ju inte vara klar förrän efter 16.

Hoppas han överraskning hinner komma idag 😉


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej vill du skicka ett sms till mig. Fick inte med ditt nummer när jag bytade telefon.

Ebba

2013-08-08 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback