Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemmadag

Idag har jag och Elliot varit hemma. Vi tog en tur till Apoteket efter vi hämtat upp tvätten. Sen var det redan dags att hämta Nova i skolan. Bilen orkade inte hela vägen (!) så jag och Elli fick promenera sista biten. När vi kom tillbaka startade bilen igen...? 

Hem och vika tvätt och plocka undan lite. Jag och Elliot åt lunch. Hämtade Philip och kompisen S vid 14.30. Sen bara hem och slappa. När Philip och S gick till bibblan och jag la mig på soffan blev jag jättetrött. Somnade såklart till. Nova med ;)

Åt kålpudding till middag och efter lite läxläsning och annat la jag mig strax över åtta. Skönt.

Jobbar 7-13 imorgon. Blir ÖF och pyssel efteråt. Stannar nog till16 och fikar där. Sen har Philip fotboll kl 17.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback