Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skallebank

Äntligen har huvudvärken släppt! Trodde faktiskt inte den skulle göra det innan jag la mig. Ibland hoppas jag på det, tar några piller och går och lägger mig. Vaknar sedan flera ggr mitt i natten med huvudvärk. Oftast är den dock borta på morgonen. Om jag har tur. Idag vet jag att den berodde på att jag jobbade sent igår och tidigt idag = dålig kombination. Somnade inte förrän 01 kanske sen upp 6....

Sågat sönder och kastat ut granen nu ikväll. Den höll inte längre tyvärr. Vi vattnade nog inte den heller... Passade på att dammsuga ordentligt, moppa och damma. Körde igång två maskiner tvätt när jag kom hem från jobb så nu hänger de i sovrummet. Tvättade Novas nya monster High påslakan oxå så nu ligger hon nerbäddad i det 😊 Ska nog köra lite fler sängkläder imorgon. Det är bara det där var jag ska hänga allt. Jobbar 7-15 först sen jobbar Micke 18-02 både fredag och lördag. Jag är efter imorgon ledig i NIO dagar!!

Denna har Nova gjort 💗


Nya påslakansetet 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback