Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Då var det min tur...igen

Ja att bli sjuk alltså 😔 Jäkla skit! Det började redan igår på jobb och Micke som ordnat bio, barnvakt och allt. Så jag trotsade mitt mående (som vanligt) och jobbade klart dagen. Rätt segt på sista städet med ett jäkla magknip! Stack hem när jag var klar och väntade sen till klockan var 13.25. Hämtade Philip i skolan först så han kunde hjälpa mig på dagis. Perfekt med stora barn 😊

Vi kom hem och jag tog lite piller. Nova piffade upp mig, måste vara biofin med halsband, långa örhängen och stövlar 😊 Hämtade Micke på jobb vid 16 sen till Svedala och lämna barnen oxå in mot Entré. Försökte äta en crispy chicken på BK men det gick inte och jag har då ALDRIG lämnat en smula av den burgaren!

Filmen var riktigt bra 😊 Spännande oxå med ett budskap. Så drama filmer ska vara tycker jag. Micke gillar helt andra slags filmer eg men valde denna för min skull 💗.

Hämtade kidsen vid 20.30 sen var vi hemma lite innan 21.30. Direkt i säng och ja, natten var inte jättebra så det fick bli att stanna hemma. Micke har använt sin planeringstid så han åkte precis till jobb och jobbar till 16, lagom. Philip är på utflykt med skolan så det gjordes varm choklad och matsäck imorse 😊. Så sa han "Mamma, du fixar så mkt fast du är sjuk" och "Det är synd om dig som inte mår bra". Naaw 💗.

Tror han får ta sig hem själv vid 14 för jag orkar inte gå ut idag. Kidsen har jag behållit hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback