TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

đŸ’€

Och DÄR slocknade lillan 💗 Hon ska btw kanske gĂ„ pĂ„ melodifestivalen med Micke pĂ„ lördag 😊 Han hĂ„ller pĂ„ att fixa biljetter. Hon Ă€lskar allt som har med det att göra, musiken sĂ„klart och klĂ€derna, scenerna mm. Till skillnad frĂ„n hennes mor. JĂ€kla jippo 😉 Jag stannar gladeligen hemma med Elli. Hade hon velat ha med mig sĂ„ hade jag nog stĂ€llt upp men hon frĂ„gade inte.

Ska borsta tĂ€nderna pĂ„ min tjej sen lĂ€gga mig sjĂ€lv oxĂ„. Blir sovmorgon till 6.30 imorgon eftersom Micke har bilen och lĂ€mnar barnen. Jag ska cykla. Mellan kl 15 och 16 har vi friskvĂ„rd pĂ„ schemat sĂ„ dĂ„ blir det gymmet 😊 Det Ă€r nĂ„gon till som har gymkort sĂ„ vi kan gĂ„ ihop. Annars Ă€r jag inte en person som mĂ„ste ha nĂ„gon med mig. SKÖNT att vara ensam 😊

Idag slutade jag kl 13. Lagom. Hade dock mycket att göra de sista 1,5 timmarna. Olika affĂ€rer, ivĂ€g med tvĂ€tt oxĂ„ banken och de Ă€r ju alltid kladdiga med nya regler precis nĂ€r JAG kommer liksom. Idag sĂ„g jag nog inte ung ut för tjejen pĂ„ bolaget ville inte se mitt leg 😉

PĂ„ torsdag jobbar jag oxĂ„ till ca 16 men kan nog jobba in lite tid. Fredag slutar jag 11.30 ca. SĂ„ sĂ„ skönt. Kidsen kĂ€kar 11.15 pĂ„ dagis sen tar det en stund för mig att köra frĂ„n min sista kund ute pĂ„ landet. Har lovat Elli ÖF sĂ„ han fĂ„r offra sin middagslur och leka istĂ€llet. Jag fĂ„r ta med mig nĂ„got att Ă€ta eftersom jag bara hunnit med frukost nr 2 vid den tiden.

SÄ ingen trÀning pÄ fredag, hoppar det eftersom det blir imorgon istÀllet sen blir det ju gymmet lördag och söndag. Ska boka kettlebellen nu kom jag pÄ men dÀr lÀr vara fullt.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback