Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Happ

Då var det dags igen? Elliot började spy här runt 21. Jättekul verkligen. Not! Vi får se hur natten blir. Eg får jag inte jobba imorgon iom smittorisken och att alla äldre faktiskt inte klarar sig genom en kräksjuka. Det har stått på tavlan på dagis länge nu att de har kräksjuka. Varje dag vill man bara vända för det är som ett lotteri. Kan de stå emot eller kommer de åka på det? Sist var bara jag och Micke kassa och Elli hade bara magen. Micke var ju riktigt dålig som han alltid blir. Jag spydde inte utan det var bara magen men bara och bara! Fy fan vad ont jag hade :( Elli klagade på det ikväll när jag la honom. Sen när jag satt med Philip i soffan och förhörde honom på provet i SO han ska ha imorgon sa jag "undra om Elli kommer spy" och sekunden efter hör vi de välbekanta ljuden. Jag springer in och säger till Philip att tända. Mmm spagetti i hela sängen, mer behöver jag väl inte säga?

Vi hoppas på en lugn natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback