Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läggning

Håller på att lägga Elliot. Nova har somnat på soffan som vanligt och Philip spelar.

Ikväll blev det 2 pizzor till middag. 10 kr per styck nu när Konsum (coop extra) ska stänga här i byn. En hel del bra erbjudanden så det gäller att passa på. På onsdagar (när Micke jobbar kväll) gör jag det mkt enkelt för mig med det mesta för det tycker jag är skönt när man är ensam med barnen.

Det blev en snabbrunda på gymmet. Hade lite ont i knäet så gick i knappt 10 min. Lägger av direkt när det gör ont. Om det bara "känns lite" så brukar jag fortsätta men smärta, nej tack. Det blir knappast bättre av det. Har inte ont annars när jag går eller så. Nerför trappor är speciellt eftersom det känns som knäet är "löst" inne i benen. Jo jag ska boka en läkartid. Snart.

Snart fredag igen, skönt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback