TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Lyckat 😊

Vilka duktiga barn jag har ibland 😉 Det gick jĂ€ttebra pĂ„ badet. Faktiskt inga problem alls sĂ„ jag blev glatt överraskad 😊 Vi var dĂ€r 8.58 sĂ„ precis innan de öppnade. Fick sen reda pĂ„ att de hade simskola 9-10.45 i mellanbassĂ€ngen (dĂ€r man Ă€r mest typ) ungefĂ€r sĂ„ lĂ€nge vi tĂ€nkte stanna. 2 timmar rĂ€cker gott och vĂ€l. Men bassĂ€ngen blev ledig lite tidigare. Philip kan ju simma nu och bĂ„de Nova och Elli Ă€r rĂ€tt sjĂ€lvgĂ„ende Ă€ven pĂ„ djupt vatten med armpuffar pĂ„ 😊 Skönt med "stora" barn! Philip Ă€r ju nu för stor för att byta om inne pĂ„ damernas sĂ„ han fick gĂ„ in pĂ„ herrarnas sjĂ€lv och det gick kanon. Jag har inte badat med alla 3 sjĂ€lv pĂ„ ett bra tag om jag ens gjort det nĂ„n gĂ„ng. KĂ€nde nu att det var mer genomförbart. Det ska ju vara njutbart oxĂ„, inte bara en plĂ„ga 😉

Sitter och myser i soffan med kaffe, Elli sover, Philip Ă€r dĂ€r uppe, Micke ska till gymmet och Nova sitter bredvid mig med ipaden 😊

Ska dra och trÀna sÄ fort M kommer tillbaka.

https://cdn1.cdnme.se/530028/6-3/pic_5120c497ddf2b35f370e35a3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback