Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skallebank

Spenderat halva dagen med att bli av med min huvudvärk som jag drog på mig efter att ha sovit middag med Elliot. Det var dock ett måste eftersom han tvingade upp mig kl 5 imorse... Inte så konstigt han vaknade tidigt när jag la honom tidigt men jag orkade inte vara uppe längre. Det tog 4 Alvedon och en naproxen sen gav den upp. Nästan bättre att vara trött? Hoppas nu msn kan somna lite senare men set tror jag nog, redan trött. Ska hålla Elli uppe enda tills dess.

Tänkte åka och bada med barnen imorgon bitti direkt kl 9 när de öppnar. Måste fördriva tiden med något och bada tycker de verkligen är roligt. Kostar 89 kr för en vuxen, 2 barn över 3 år och Elli går gratis så det är ett ok pris.

Just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback