Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mys

Nu är det kväll här. Haft en lugn dag på jobb med tre kunder. Var klar vid 14 och hämtade på dagis. Väl där ville Novas kompis N följa med hem och det gick ju bra. Hade inga planer sa jag men hade precis bestämt att mamma skulle komma så jag kunde åka till gymmet 😉 Tog med mig tjejerna dit och det hick bra. På väg hem flippade Nova dock ut i ett stort utbrott men men. De kommer inte så ofta numera + att man har mer ork att tackla dem så de berör inte mig så mycket längre.

Imorgon ska jag klara mig utan bilen eftersom Micke jobbar kväll och har svårt att ta sig hem annars. Jag samåker till och från Ica med en kollega sen har jag två städ så cyklar resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja dem 1.7 kg va på 1 vecka. Det stannar ju av efter typ dem 3 första veckorna. Tyvärr. Har en kompis från jobb som va me i extravaganza, hon gick ner 10 kg på 3 veckor!!! Sjukt!! Men det är BARA pulver drycker & soppor då & det fixar inte jag när d e enbart det. Jag måste få tugga ;-) men denna gången har jag gett mig fan på att gå ner iaf 10 kg till sommaren så hoppas jag att det går! Kram

2013-01-23 @ 07:08:23
URL: http://www.jennysthl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback