Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

5 kg

Jo nog är all inclusive bra och prisvärt när man reser med barn. Dyrt och lite jobbigt att leta efter restaurang, vänta osv med barn. Barnen har gått och tagit snacks (lättare mat), läsk och glass helt fritt mellan måltiderna. De är fortfarande lika smala. Jag tycker inte jag känner att jag gått upp men jo, 5 kg (!) Micke ca lika mycket. Iofs var vågen sönder men Micke lagade den. Tror nog ändå den är sönder. Ja så måste det vara 😉

Fick slänga mina två totalt utslitna bikinis. Två somrar och oräkneliga timmar i sol och bad så ramlade byxorna bokstavligen av mig. Speciellt igår när jag var med i en match vattenpolo. Hur kul som helst men riskabelt att hoppa med så uttöjda badbrallor!

Blev denna som jag hittade idag. 100 kr för överdelen och 75 kr för underdelen sen halva priset så 88 kr 😊 Ni som letar bikini i juli vet att det är SVÅRT! Iaf man är större än stl 34. Vilket de flesta är...

Hittade även två söta baddräkter till Novis. Hon slet ut en baddräkt och ett par Kitty badbyxor. Jag slängde båda innan idag när jag tvättade men det vet hon inte än (!!)

Tvättat 6 maskiner idag och det sista hänger ff och får göra tills imorgon. Ska lägga mig idag. Inte gjort mkt idag. Micke har rensat ur kylen oxå har vi packat upp och sånt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gick bara upp 1 kg, förväntade mig ca 3-4. Men jag tryckte Inte i mig som vissa andra i denna familjen gjorde ;)

2013-07-18 @ 15:59:03
Postat av: Jenny

Jag gick bara upp 1 kg, förväntade mig ca 3-4. Men jag tryckte Inte i mig som vissa andra i denna familjen gjorde ;)

2013-07-18 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback