Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Avslutning

Haft en lugn måndag idag, skönt :) Varit "ledig" i fem dagar och måndagar brukar vara hektiska. Inte som onsdagar men ändå.

Philip slutar skolan på onsdag och idag fick jag reda på att jag fått semester hela dagen, skönt :) Ett stressmoment mindre och det är ju positivt. Fått gjort mer idag. Inhandlat en grej till Philips lärare (är klassmamma) och hämtat Novas glasögon i Lund. Ordnat upp med klasskassan oxå som de ju delade med en annan klass förra året (2-3:a). Philip och hans klass ska till Tosselilla imorgon och får med sig sin del dit.

Sen har jag skrivit in all extra tid, frånvaro som vab och semester i självservice + reseräkning (kör med egen bil i jobbet). Skönt att få undan det! Bara Philips matsäck kvar idag men den gör vi tillsammans strax. Lägger Elli nu.

När Nova och jag var iväg köpte vi en tröja till Philip att ha på onsdag och ett par grå tygskor. Shortsen har han sedan innan. Jag älskar turkost :)

Fyndade ett par skor till Nova för 49 kr. Bild kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback