Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Slingor

Micke är på gymmet och springer. Jag sov till 9 :) Vi gör inte alltför mycket vilket är skönt. Jag har ont i halsen men inte som halsfluss tack och lov! Mer torr och ont på ett annat sätt, lite hosta. Vi får INTE vara sjuka när vi åker om drygt en vecka.

När Micke kommer tillbaka ska han storhandla på willys och jag behöver in på hm under tiden för att köpa slingor och ev lite smink som ändå behövs. Skulle behöva ett par andra flip flops oxå. Dessa i gummi som jag har ger fötterna härliga brännmärken efter ett tag.

Annars lugnt idag så halsen får vila. Skulle träffat Sanna och Co idag men fick avboka :( Vill verkligen inte smitta någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback