Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag

Idag (igår) var det upp strax efter 6 igen. Haft en fin dag i strålande solsken! Riktigt varmt och skönt :) Spenderade 3 timmar på stinsgårdens förskola för de har så bra gård och det var längesedan vi var där. Åt lunch där med och barnen stormtrivdes :) Till middag blev det grönsakssoppa :)

Igår la jag mig sjukt tidigt, ca kl 20 ;) Var iväg 5,5 timmar med kidsen varav 2 timmar körning och upp kl 6 på det så rätt mör. Att lägga sig i tid är A och O verkligen.

Då undrar ni kanske vad jag gör uppe nu och nej jag la mig vid 20.30 men Philip hade sådan hemsk växtvärk så han väckte mig vid halv ett. Det blev massage och lite att äta.

Klockan ringer 5.45 så bäst jag sover lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback