Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Smärta!

Vilken in i helvetes träningsvärk jag dragit på mig då!! Först ett tufft kettlebell pass i lördags. Inte så tungt viktmässigt men tungt pga många repetitioner. Typ 10 omgångar och varje övning i 20 sek med ca 5 sek vila mellan. Låter inte mkt men det var jobbigt :) Älskar när det är jobbigt!! Sen idag testade jag en ny grej: TRX och det är träning med hjälp av egen kroppsvikt och två "band" hängandes från taket. Googla det om ni är nyfikna. Sjukt effektivt. Ångrade mig imorse när jag knappt kom ur sängen men då var det för sent att avboka ;) Bara att köra på. Mkt balans, vilket jag INTE har!! Höll på att slå ihjäl mig oxå med foten/fötterna fast i det bandet! Ja ni hör ju ;) Roligt var det oxå och det är jätteviktigt för mig :) Ska fortsätta gå varje söndag.

Nu däremot blir det sängen. Intressant att se hur smärtsamt det blir att gå ur sängen imorgon haha. Aj!!

Elloll (som han kallar sig själv) idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback