Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

TRX

Skulle på TRX imorse men det blev inställt. Som tur var skulle en av kettlebell tränarna vara med på passet så vi körde kettlebell istället. Inte mig emot för jag gillar det bättre + att jag ska jobba imorgon och på söndag så fått avboka mina pass då. Tänkte köra något annat kul på måndag + massa annat som ska hinnas med sen är det ju jobb igen tisd-fred. Skönt med lite extra cash, ca 2000-2500 kr efter skatt räknar jag med i runda slängar. Man skulle ju jobbar inom handel istället. Vi har inte ens 100% en storhelg som nu utan bara 96 kr extra i timmen typ. Jag får väl nån form av övertid oxå eftersom det är över mina 80%.

Inte gjort så mkt mer än träning och storhandling idag men skönt det :)

Nu lägger jag Elli sen blir det påskägg till Nova och Philip. Elliot får ha sitt imorgon. Idag har han hittat på hyss efter hyss så det blev inget!

Jobbar 7-15 imorgon sen kommer min sida av familjen kl 15. Blir snabba ryck hem på cykeln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback