TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Badvakt 😊

HĂ€r sitter jag och Ă€r badvakt. Det hĂ€nder typ aldrig att Philip och Elliot (aldrig med Nova) badar tillsammans. Philip börjar ju bli rĂ€tt stor men det Ă€r kul att se att de Ă€ndĂ„ kan leka och ha kul ihop 😊

Var SÅ trött innan sĂ„ jag somnade pĂ„ soffan... Ska lĂ€gga mig tidigt tĂ€nkte jag, dvs inte efter kl 21!

Micke Àr sjuk och gick hem frÄn jobb idag sÄ imorgon Àr det jag som lÀmnar alla 3 innan jobb kl 8. Passar rÀtt bra nÀr jag börjar 8 men sÀmre nÀr jag börjar kl 7.







Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kĂ€ndes lite FÖR mörkt o sen blev d rödare varje gĂ„ng jag tvĂ€ttade! Frisören sa jag hade förlorat pigmentet o d bĂ€sta var att göra slingor sĂ„ jag tog hennes rĂ„d.
Jo jag mÄr ok, inte sÄ trött lÀngre, bara foglossning och lite ont i magen nu nÀr d vÀxer sÄ d knakar!
Mitt datum e 17e april, har vÄrt UL den 28:e dÄ jag e 20 veckor.
Ja jag har snackat lite med Amelie pÄ fejjan o hon sa d var en flicka. Va kul. :-) jag e 95% sÀker pÄ att d blir en pojke för oss..
Hur e allt med er?
Kram

2013-11-07 @ 19:50:12
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Jenny

NÀ han börjar bli en stor kille nu :-) hur e han med att "visa sig" för dig/Nova?
M vill inte att P ska se henne df jag frÄgar. Tycker det e tidigt att va sÄ redan, men alla e vi ju olika:-)

2013-11-07 @ 22:13:24
URL: http://jennysthl.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback