Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

LEDIG!!

Detta firar Elliot med att väcka mig kl 5.15. OMG liksom! Gjorde som jag brukar, tog mitt täcke och la mig på soffan. Vid 7 ville dock inte Elliot kolla på netflix mer utan ha ägg 😉 7 är rätt ok även om jag jobbade till 22 igår och inte somnade förrän vid tolv. 

Nu jobbar jag inte förrän måndag 18/11 7-13. Skönt 😊

Fars dag idag och barnen var nyss inne och grattade Micke 🎉 Han fick en t-shirt, strumpor och ett örngott 😊

Vi ska köpa något till min pappa oxh Amelie oxå. De kommer på tisdag så nu är det väldigt snart 😄

Regnet öser ner och har gjort hela morgonen. Tur Philip har inomhus fotboll ikväll. 

Bet ner mina naglar igår kväll. Usch, gör det ibland. Nu får de växa ut igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback