Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

PW



Hängt tvätt nyss. Skönt, slipper jag tänka på det resten av helgen förhoppningsvis. Skriver så eftersom Elliot är sisådär. Inte magsjuk då utan förkyld och hade lite feber tidigare. Han spyr alltid när han får hög feber :( Stackare!

Var ute på en 40 min PW innan ikväll. Skönt att komma igång igen. Mår bättre när jag rör på mig regelbundet. Så är det nog med alla.

Somnade på soffan tidigare ikväll så lär kanske inte somna på ett tag. Oxå är min sovmorgon på söndag, typiskt! Fast känner mig rätt trött ändå.

Ridning imorgon kl 13 :) Roligt ska det bli. Kommer avboka söndagen då Micke ev har andra planer för barnen (tropikariet i hbg). Jag jobbar 15-22 så hinner inte med. Jag vill helst sova till 8/8.30 på mina sovmorgnar :) Det räcker absolut, annars blir det skallebank hela dagen...

Vår mysiga lampa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback