TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

VĂ€lkommen tillbaka till jobb 😉




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men d e bra man kan handla nÄt sÄ nÀr billiga klÀder pÄ stÀllen som H&M iallafall. Lite svÄrt med begagnat iom att jag mÄste va finklÀdd pÄ jobb. Inga gympa skot el liknande, klÀnning el jeans (icke klÀnning för min del! O skjorta el finare top...
Blir att man tvÀttar d dagligen sÄ behöver va i ganska bra skick!
Men gÄr jag upp i vikt pÄ bredden sÄ e det kört för mina nya jeans! Gick du upp olika i vikt nÀr du var gravid med pojkar? SÀgs att man gÄr upp i vikt överallt med en flicka men bara mage med pojke?
Kram

2013-11-18 @ 20:21:25
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback