Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

8-21...

... jobbade jag igår så hann inte mycket mer än bara jobb den dagen. Idag jobbar jag 15-22 och sen ledig tisd och torsd. Jobbar 7-13 onsd och 15-22 fred. I helgen blir det 7-15. 

Idag är enda dagen ÖF har öppet på lovet så vi drar dit efter 9. 

Philip ska nog vara hos sin pappa hela lovet men han sa något om att hans kompisar där inte är hemma. Han får göra som han vill :) Jag har tyvärr inte möjlighet att ta ledigt hela veckan. 

Har fått ledigt 13-15 november så då blir jag ledig i 8 dagar :) Det är när min pappa och Amelie kommer hit. Sen har jag ansökt om ledigt 30/12-2/1 och då blir jag ledig 9 dagar i sträck :) Kommer jobba 25-27 december så iaf lite OB. Pengar är ju inte allt har jag lärt mig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback