Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Händelserik dag

Nu har jag ätit middag, lite sent! Men haft en del för mig nu på kvällen. Under hela dagen faktiskt.

Började med lite städning här hemma innan det var dags att ta cellprovet på barnmorskemottagningen kl 10.40. Hem och äta och cykla och hämta hem Nova från skolan (i regnet). Elli skulle kissa halvvägs pga allt the han druckit men då duggade det bara. Hem och slänga ihop en äpplekaka. Strax efter 12.30 kom Maria hit med sin systerdotterdotter L och de lekte så fint 😊 Vi hörde knappt ifrån dem!

Kl 17 var det me&I visning i Bjärred och Ebba hämtade mig strax innan. Direkt efter det åkte jag och Nova och hämtade alla kakor som Philip sålt. 54 lådor 😄

Imorgon blir det ÖF med Ebba och hennes Elsa 💗






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback