Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kallt

Sjukt kallt idag och nu på kvällen regnigt när vi kom hem till Kävlinge igen. Första dagen med vinterjacka idag! Men är det kallt så är det. Lämnade kakor till min kusin som var på Ikea idag och sen körde jag till mamma. Vi testade hennes gamla bil, fikade lite mm. Tänkte att istället för att skrota bilen kan den funka som reservbil om (när) det blir riktigt oväder/kallt. Skulle den då ge upp gör inte det så mkt eftersom vi kan gå och skrota den då isf. Den är ändå besiktigad till januari. 

Vid 17 hämtade jag Micke och barnen i Svedala sen fick det bli pizza/kebabsallad på vägen hem.

Nu ska jag fortsätta kolla på the killing på netflix. Är på 3:e och sista säsongen. Vad gör jag sen?? 😉






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback