Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvätt



Nyss varit nere och hängt tvätten Philip och jag satte igång igår kväll. Rätt smidigt att göra så med tanke på att ett "riktigt" program i 60 grader tar 2 timmar och 40 min (!) Annars kör jag "snabb" på 1,20....En del fick inte plats så hängde det på balkongen, bl a Philips fotbollskläder och skydd, torkar fort. 

Tänkte gå upp och tvätta håret nu sen äta frukost. Micke ska ev åka och bada med Nova, jag tänkte försöka hitta klipptid till Philip, han är sjuuuukt långhårig och de har ett erbjudande i byn på 100 kr. Kl 13.30 ska vi kolla på ett radhus på Rinnbo :) Nova ska även leka med en kompis idag och jag måste städa! Philip hjälpte mig plocka undan efter småkidsen igår.




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback