TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Alla 💗 dag och akutlĂ€karbesök

Varit ledig idag sĂ„ dagen började lugnt 😊 StĂ€dade lite och efter 9 nĂ€r solen kom fram tog jag och Elliot en promenad. Åkte till novalund efter 10 och sen lunch innan vi hĂ€mtadE Nova 11.45. Hade bestĂ€mt lite halvt med A som har sin son L i samma klass som Nova att ses pĂ„ ÖF efter skolan. Sagt och gjort trĂ€ffades vi dĂ€r för lite pyssel 😊 

KÀndes som jag hade ett blÄmÀrke pÄ baksidan av lÄret och tÀnkte inte mer pÄ det förrÀn det började göra mer ont. Gick in pÄ toaletten för att kolla. Hmm, det jÀkla ÄderbrÄcket har spridit sig Ànnu mer och jag tÀnkte att det kdnske Àr början till en propp jag fÄtt...

Var kvar till de stĂ€ngde 13.30, hem om och sen hĂ€mta Philip och kompisen S i skolan 14.20. De drog till fotbollsplanen nĂ€stan direkt. Micke kom hem 15.30 typ och dĂ„ ringde jag VC. Fick en tid direkt. Dock gjordes inte mkt mer Ă€n att det konstaterades att det var ett/flera blodkĂ€rl som brustit och dĂ€rav smĂ€rtan sen den vanliga ramsan "blir det vĂ€rre fĂ„r du söka igen i helgen". Jo för akuten Ă€r ju SÅ kul och spĂ€nnande. Kommer ligga pĂ„ som fan nu för att fĂ„ detta opererat. Om ni Ă€ndĂ„ kunde förestĂ€lla er mitt ben 😼

Alla 💗 dag har vĂ€l inte undgĂ„tt nĂ„gon? PĂ„ ÖF hade de bakat finfina hjĂ€rtbakelser 😊


Imorse:



IkvÀll:















Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback