Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

PW

Samma vanliga runda men i ett helt nattsvart Kävlinge! Måste vara något slags avbrott. Lite sjukt att det helt plötsligt stod en människa framför en när man gick/joggade... 

Ska se en film snart sen lägga mig tidigt. Jobb 7-13.30 imorgon så lugnt men sen har jag 8-21 på lördag och 15-22 på söndag. Lär kanske hinna träffa Philip på söndag om han ej somnat. 

Tycker ni denna sötnosen ska klippa sig? Jag tycker han är jättesöt och charmig med sina lockar (och ja, ser lite rolig ut) men Micke tycker absolut han ska klippas... Speciellt efter att jag sa att han ser rolig ut 😉






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker han e söt med sina lockar! Kram

2014-02-20 @ 21:27:44
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback