Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Extra

Blir att hoppa in och jobba 14-21 imorgon. Det är lagom sent att jobba. Så hinner jag med en del hemma på förmiddagen oxå. Idag när jag hämtade Elliot var det inte många rena ställen på hans svarta overall så den + lite annat måste tvättas imorgon. Han får ha sin gröna overall imorgon. Dyker det upp fler turer tar jag dem om jag kan. Need the money :)

Annars inget speciellt här. Back to normal life liksom med jobb, skola och dagis. Försöka få ihop allt. Har ordnat så mamma kommer hit den morgonen det kör ihop sig med våra jobb eller om hon sover över från lördagen kanske sen har Mickes mamma dem från fredag-lördag i Svedala. 

Nu, sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback