Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag:







Vi har hittat Novas brillor! De har varit försvunna sedan i söndags så hon har alltså inte använt dem på hela veckan (!) Men nu så 😉 Till hennes stora glädje (not...) hittade jag dem under Ellis säng.

Jag och Elliot var på ÖF imorse och vi gick dit. Kl 11 snöade det dock väldigt mycket så jag beslutade mig för att gå hem, ställa vagnen och ta bilen till skolan istället. Ska ut på en PW snart istället. Väntar bara på att Micke ska bada klart. Philip hämtades 14.20 så ut ännu en runda i snön. Vindrutetorkarna är inte de bästa i fastfrusen is men när det väl tinat så funkar det bra. Klagar inte 😉 Glad över att slippa gå/cykla. 

Ska ner och handla några saker sen innan kl 21 efter min runda om jag hinner. Turen jag går varje kväll tar ca 40 min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback