Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig tisdag

Idag har jag och Elliot varit lediga. Skönt :) Hämtade Nova 11.45. Tyvärr är hon tråkig emellanåt och varken lyssnar eller respekterar ett "nej" eller "senare". Men men vi har överlevt eftermiddagen och hämtat hem Philip oxå :) Han sitter just nu och gör matteläxan. Engelskan och historian har vi redan gjort. Kl 18 ska jag och Micke på bio 💗. Vi ska se The hunger games. Det var tvåan tydligen så jag snabbkollade på ettan imorse ;) Philip stannar nog hemma men Elli och Nova lämnar vi i Svedala. 

Igår var jag på blodbussen innan jobb och gav prover för att börja ge igen :) Dock blir jag spärrad 1 år även om Micke tatuerar sig. Förr var det 6 mån och enbart för den som tatuerade sig. Och han som t o m tatuerar sig själv och planerar nog att göra det ofta och mycket... Däremot har han ju då verkligen koll på att nålarna är nya och att hygienen är bra.

Jobb imorgon 7-13 sen utbildning 13-16 så lång dag. Sen hämta barn och köra Philip till fotbollen kl 17. Fullt ös.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback