Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utomhus






Kallt som tusan men jag trotsade och gav mig iväg med Elliot vid 10. Vi gick bort till Rinnbo, lekte en liten stund på lekan och spanade på radhuset som är till salu 😉 Gick förbi skolan och sen hem. Fixade lite fika till Elliot och jag slängde i mig två knäckemackor sen begav vi oss åt samma håll igen för att hämta Nova. Tog med hennes spark, hittade dock inte cykelhjälmen så ridhjälmen fick duga...

Allt gick bra fast det gäller att inte stanna, då blir det bra kallt!

Väl hemma funkar koden till porten en gång sen börjar en lampa lysa och vi kan inte komma in (!) Bara Micke som har nyckel men den får vi kopiera nu så vi alltid kommer in genom porten. Detta har aldrig hänt tidigare och vi har bott här i 2 år i maj.

Nu bakas det kladdmuffins och sen ska det bli chokladbollar när vi hämtat Philip 14.30 ca.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback