Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag






Innan mötet 13-16 idag var jag och Elliot mest hemma och tog det lugnt. Vek lite tvätt och hängde nytt. Satte igång en tvätt med sängkläder igår innan jag la mig. Idag har det tyvärr inte varit soligt. Det började regna redan imorse men var sen uppehåll när vi gick till dagis vid 11.

Jag fortsatte till netto för köttbullar och pasta som Nova ville ha till middag. Köpte även nypotatis, mjölk och frukt. Kom hem ca 12.20, en snabb kopp kaffe och en macka sen på cykeln till mötet som idag var på kommunhuset. Lite närmre hemifrån men inte mkt. Ska ej klaga för det tar ca 5 min att cykla dit 😉👍 Regnade dock en del så jeansen blev sådär mysigt blöta 👎 De hann torka på det 3 timmar långa mötet. Drog sen på mig regnbrallor och trampade mot dagis. 

Mötte en ambulans på vägen och det visade sig vara en kvinna son ramlat med cykeln, eller krockat med en annan cykel kanske. Stod några stycken. Hon hade skadat sitt knä. Inte stannar bilarna heller när man kommer på cykel och ska över vägen på en cykelöverfart!! Riktigt dåligt. En bil fick tvärnita idag gör oss. Givetvis cyklar jag inte bara rakt ut men de SKA stanna. 

Hämtade Nova och sen hem och började direkt med maten och skickade Philip till fotbollen eftersom klockan var 17 redan! 

Nu står Nova här och käkar majs. Elliots telefon är tyst där uppe så han varning somnat och jag ska påminna Philip om att lägga sig. Han är uppe längre än mig nuförtiden...

Målat lite:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback