Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledigt







En härlig ledig dag idag 👍 Dock ringde jobb strax efter 15 och undrade var jag blev av (!) De hade satt in mig extra utan att meddela mig. Fint. Jag har ju jobbar fredag-söndag nu och skulle då alltså jobba måndag-torsdag oxå varav torsdagen är 8-21. Don't think so liksom.

Lånat grannens bil idag. Så så snällt 👍😊 Fixat brillorna till Elli så kommer ett sms när de är klara. När vi kom hem blev det lunch från ett kebabställe i Lund. Gick upp och la mig en stund och somnade 😴

Rensat ogräs och fixat lite på framsidan. Jag och Elli tog en promenad till Apoteket och gick vid ån på vägen hem, spanade i buskar mm 😉

Fritids är stängt imorgon så Nova följer med Micke och hans jobb till Tosselilla medan jag jobbar 7-13.30. Lagom dag. Sen 7-15 på onsdag och hela dagen på torsdagen. Ledig sen i midsommar fredag-söndag. 

Nu blir det orange is the new black 👍👍👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback