TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Ras 👎

Snart midsommar, kul 👍 Vi ska fira hĂ€r hemma med bĂ„da vĂ„ra familjer inkl alla verkar det som sĂ„ det blir roligt 😊 Jag Ă€r ledig fredag-söndag 👍

Mindre kul: vĂ€xellĂ„dan till vĂ„r bil har rasat 😼 Varken kul eller billigt... Alls. I vĂ€rsta fall kan det bli riktigt dyrt... Jag klarar ju mig bra utan bil men vĂ€rre för Micke! Hans mamma och syster hĂ€mtade honom pĂ„ jobb idag sen tog de tĂ„get hem sĂ„ vi kan lĂ„na hennes bil till torsdag nĂ€sta vecka. SĂ„ sĂ„ snĂ€llt 💗

Jobb 8-21 imorgon. Idag slutade jag 15 och hĂ€mtade Elli direkt (som vanligt) och ringde Philip sĂ„ han mötte oss pĂ„ skolan. Sen gick vi till Preem och de fick varsin glass 👍 3xcalippo i olika smaker dock.

IgÄr






Somnade pĂ„ soffan innan sĂ„ nu har jag duschat och mĂ„lat naglarna 😉 Ska lĂ€gga mig strax.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback