TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Supertrevligt đŸ‘đŸ‡ŹđŸ‡§đŸ’—đŸ˜Šâœˆïž

Vardag igen i Sverige. Vi hade verkligen en jĂ€ttebra helg, jag och Nova 👍. London Ă€r ju en trevlig stad överlag men Ă€nnu roligare att trĂ€ffa Lotta och hennes familj. Kul nĂ€r Josh kallar henne Jenny och jag och Nova sĂ€ger Lotta 😉. Vilken sötnos Molly Ă€r 💗.

Kom hem frĂ„n vĂ„rt Ă€ventyr ögonkliniken vid 11.30. (Micke körde oss dit sĂ„ tog vi tĂ„g hem och gick ca 3 km) Vi var klara dĂ€r ca kl 9.30 sĂ„ smidigt. Var dĂ€r kl 8 imorse. Med undersökningar av bĂ„de Ssk och lĂ€kare, ögondroppar och vĂ€ntetid sĂ„ Ă€ndĂ„ smidigt. Domen dĂ„? Jo Elliot behöver oxĂ„ glasögon. SĂ„ det ska införskaffas ASAP, dvs inget vi hinner denna veckan dĂ„ torsdag Ă€r den enda dagen ingen av oss jobbar kvĂ€ll. DĂ„ Ă€r det istĂ€llet förĂ€ldrar-barn match pĂ„ Harrie đŸ‘âšœïž. Det brukar vara sjukt kul. Duktiga killar och jĂ€kligt hĂ„rda skott (!!). 

Jobb 15-22 idag och mamma kommer lite senare för att passa till Micke slutar vid 18/18.30.

Nova var oxĂ„ med dĂ„ vi tyckte hon var lite för hostig för skolan. Philip ringde mig vid 8 förresten och sa "Mamma, det var idag jag skulle ha matsĂ€ck med mig!!" Shit just det!! De har cyklat till Örtofta pĂ„ studiebesök. Micke fick fixa efter han lĂ€mnat oss. Vilken dag! Och dĂ„ har min arbetsdag inte ens börjat... LĂ€r vara rĂ€tt avslagen by then.






















Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback