TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

đŸ’€đŸ’€

Jag Ă€r pĂ„ jobb. Blev vĂ€ckt redan vid midnatt av att Nova hade sĂ„ mkt slem i halsen + tĂ€ppt i nĂ€san sĂ„ hon krĂ€kte. I soffan. Sen gick hon och la sig i vĂ„rt sovrum. KrĂ€kte dĂ€r med men pĂ„ golvet. DĂ„ var klockan ett. BĂ„de jag och Micke var uppe. Kunde sen inte somna om förrĂ€n vid 3.30. 

Elliot kom till mig kl 5. "Det Ă€r mojjon nu!". Ahh nĂ€, en timme till, snĂ€lla. SĂ„ klockan 6 masade jag mig upp. Micke Ă€r hemma med bĂ„de E och N idag. 

Philip cyklade sjĂ€lv till skolan, lovade att ringa nĂ€r han kom fram men han glömde nog. Hoppas fĂ„ tag pĂ„ honom senare. 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fast jag tror hon mÄste kunna amma riktigt sÄ hon fÄr i sig riktigt utan att ha slang som hon blir matad med...men förhoppningsvis sÄ e vi snart dÀr! Jag tror syrgasen e d som kommer ta lÀngst tid..Àven om hon bara fÄr minimal mÀngd..
Kram

2014-03-12 @ 12:44:36
URL: http://Londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback