Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Happ

Kommer in i vardagsrummet efter att ha suttit ett bra tag i köket med Philip och läst läxan:

Dessa två små trötta barnen har visst somnat. Blir att borsta tänder, klä av och bära iväg till deras sängar 💗 Philip är uppe och duschar nu, det var tydligen bara kallvatten på fotbollen...?



Novas fina teckning till mig 💗💗


"Jag gillar dig" står det 😊



Sen hittade jag min kompis Evelinas bild i vår lokala tidning 😊 Den visar hennes son Simon som njuter i vårsolen ☀️👍.

www.evsi.se



Ska lägga mig snart 😉 Är ledig imorgon och ska inte göra så mkt mer än handla lite. Elli är hemma med mig och Nova hämtas 11.45 och tar med sig kompisen C hem (en kille) 😉

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

hihi, ja Gissa om Simon var stolt! ;-)
naw vilken gullig teckning! <3 kram

2014-03-20 @ 22:35:15
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback