Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ofrivillig vab?

Happ. Fick stanna hemma idag oxå. Hade visst glömt att "friska mig" efter torsdagens vab. Men hallå, det var i torsdags liksom. Men men. Även om det kostar onödigt med pengar så är det skönt att vara hemma 😊 Jag ska jobba imorgon 7-13.30 iaf haha. Har tagit tillvara på ledigheten och packat lite fler lådor, rensat ur köksskåp mm. Mamma kom hit i förmiddags och har passat Elliot. Han är rätt självgående men ibland hittar han på hyss! Nova var sen med mig inne i blodbussen.

Blodgivningen gick bra. Kände ingenting efteråt vilket jag brukar göra. Nu har jag inte gett sedan år 2005 och... Det var ju ett tag sedan 😉

Kvällen blir lugn. Sitter i soffan nu med Elliot som spelar på ipaden. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback