Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

PW

Var på en eftermiddags PW innan medan solen fortfarande lyste 😊 Suttit i köket, läst metro och solat. Nu har vi ätit och lite senare ska jag till Ica för att köpa det de inte har på varken netto eller Matrebellen, t ex vaniljthe.

En portion morotssoppa kvar sen är den (äntligen) slut! Det är väl så att man tröttnar på något när man äter det ofta. Gjorde tomatsoppa igår så kommer köra på det ett tag. Ännu enklare att göra om man använder krossade tomater. 




Jag jobbar 16 timmar denna veckan. Lagom? Ja 😉 Förra jobbade jag dock 44,5 timmar. Min tjänst är på 75%. Möte imorgon 13-16 sen färdigjobbat för den dagen. Ledig fred-sönd. Glidarvecka 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback