TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

10345 steg...

... blev det idag och nu blir det inte fler eftersom jag lagt mig 😉 Detta utan PW/joggingrunda. Imorgon ska jag ut och jogga. Ser fram emot det. I början nĂ€r jag gjorde denna förĂ€ndringen tog det emot men nu Ă€r det tvĂ€rtom. Ett mĂ„ste nĂ€stan dĂ€r jag fĂ„r min energi ifrĂ„n 😊

Lilla Nova ligger hĂ€r bredvid mig. 





Mitt hĂ„r har blivit rĂ€tt lĂ„ngt... Vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Skönt att slippa slinga hela tiden utan bara slĂ€nga i en toning nĂ€r det börjar se lite dött ut. TvĂ€ttat det ikvĂ€ll och det gör jag bara ca 1(2) gĂ„ng i veckan. Det behövs inte mer. Är ju mest uppsatt Ă€ndĂ„ iom jobb mm. De första dagarna efter tvĂ€tt brukar jag dock ha det nere om det INTE regnar vill sĂ€ga 👍 

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Tycker du passar sÄ himla bra i mörkt hÄr (Àven om du var snygg som blondin oxÄ)
Jaa vill absolut trÀffas snart! Kommer gÀrna Ä hÀnger i er trÀdgÄrd. kram

2014-05-08 @ 22:08:22
URL: http://evsi.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback