Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mors dag 2014 💗















Vår dag i bilder! Jag är så RIK som har så fina underbara barn 💗. 

Match som Harrie vann med 4-3 och Philip gjorde ett av målen som jag dessutom lyckades filma 👍

Köpte sandaler till Elliot. Åkte ut till mormor på fika. Kom hem och solade och Elli inveg sin pool 😊. Grannen hjälpte oss polera bort de extremt fula märkena vi fått efter cykelhållaren. Resultatet = en ny baklucka 👍👍

En tur till lekplatsen och pizza på det. Philip hängde med och röstade och på en liten PW. Jag är ute just nu men hemma om 5 min ca. 

Snart 12 år som mamma 💗 Vad tiden går! Men det gör den när man har kul och DET har jag 😊






Kommentarer
Postat av: Madeleine

vilka fina bilder! söta barn!

ha det bra! kram från Madde

2014-05-30 @ 08:35:44
URL: http://madeleine82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback