Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tiden rullar på

Nyss sett S5e1 och det var sååå jäkla bra!! Trodde aldrig jag skulle fastna för denna serien men shit, det har jag gjort!!



Klippte av 15 cm av mitt hår igår. Novas åkte oxå av ca 10 cm (visar en annan dag) och hon blev RIKTIGT nöjd *kul*


I fredags efter jobb 7-18.30...


Lånebil då vår var inne på diverse rep till ett värde av 25-30.000 och det var-en-jävla-tur-att-det-gick-på-garantin 👍👍


Varit på bibblan...


... och bakat äpplekaka...


... matat galna ankor 


och givetvis besökt ÖF 💗👍


underbara höst 💗


Nova hittade en groda på väg hem från skolan som hon sen hade som sitt husdjur i en dag innan vi märkte det 😮



Är mest på instagram numera.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar walking dead :D

Postat av: Yvonne

Så fin du är i håret! Men det är du alltid! Och en liten goding till groda :)

Så fint ni har det där hemma! Roligt att följa ER!

Stor kram. Yvonne

2014-10-26 @ 13:46:11
URL: http://yvonnedennismatte.blogg.se
Postat av: Angela

Åh! Vad stora dom blivit! :-)

Kan vi inte följas på instagram? Jag bloggar aldrig nuförtiden.

Kram Angela (ajabajabus på instagram)

Svar: Absolut!!
Rebecca

2014-11-26 @ 10:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback