Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Desperate Housewives

Precis kollat på ett nytt avsnitt av Desperate Housewives, det är ju bara sååå bra =) Synd bara att man nu måste vänta en hel vecka till nästa *drygt*

Hittat en ny serie vi ska kolla på. Big Love heter den....verkar vara något.

Natten har varit jobbig, känns som ingen av oss sover. Men lite måste man väl sova annars orkar man ju ingenting.

Jobbet ringde imorse...tror det gällde ett sms jag fick igår kväll om jag kunde jobba imorse. Det hade jag kunnat om jag vetat det lite tidigare. Ska man upp 6 måste man lägga sig därefter oxå.

Jag kanske ska till gymmet ikväll iallafall om Micke slutar tidigare. 18.30 börjar power.

5 maj åker ballsen på hunden haha! Äntligen. Låter rått kanske men ni skulle bara veta...suck.

Nu ska jag ta nåt att äta, inte bli hungrig.

Philip ska hämtas 14 idag och Micke börjar jobba 13 tror jag det var.

See you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback