Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Early morning...

...and a shitty night! Fan asså jag undrar när man får sova en hel natt. Man är ganska beroende av sömn ändå, det inser man om inte förr när man inte får någon....

Jaja nog tjatat om detta eftersom det är ett återkommande ämne. Försökte blogga igårkväll men det gick inte att komma in här...?

Kom iallafall iväg till gymmet 18.30 för en timmes power, det var skönt! Jag tycker det hjälper mycket mot tröttheten med.

Nova vaknade 6.20 ca så nu är vi uppe och käkar frukost, eller hon gör. Jag tar mitt kaffe nu sen frukost. Tänkte ut med hunden en runda. Micke har sovmorgon, ska jobba ikväll ju.

Snart snart ska jag göra min tatuering =) Ska bli så skoj! Kommer sitta fint med Novas namn på min handled!

Idag kom de välbehövliga barnbidragen, 1½ "bara" men det är pengar!

Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad roligt att tatuera sig! Skaffar man en vill man bara ha fler ;o)
Jobbigt att inte få sova, jag känner igen det allt för väl.....ha en bra dag!

2008-04-18 @ 07:15:03
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Linda

Ska du oxå sätta den på handleden? Jag blev nöjd över min :-D
Det där med sömnen känner jag igen...Heily var oxå vaken imorse 6:20.
Sen har det varit klydd halva natten som alla andra nätter...Men det går väl över :-D

2008-04-18 @ 10:06:53
URL: http://lindus85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback