Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

eftermiddag

Philip kom springandes mot mig när vi hämtade honom =) Skoj när han vill hem tycker jag! Visst han älskar dagis och har alltid gjort men de e ju tåkigt att bli ovänner varje dag för att han inte vill följa med hem. Vi ska nog baka snart. Fick tag i en av böckerna jag letade efter så den kan jag använda till studieområde 3, uppgift 1 =)

Blir gymmet en gång denna veckan, fattigt!! I måndags men men jobb och annat går ju före. Jobbar 4 dagar denna veckan + att Micke jobbade en kväll.

Imorgon trillar pengarna in =) Jag och Micke får lika mycket denna månaden hehe!

Bilder kommer nu:





Nu ska vi käka!

Kommentarer
Postat av: jane pettersson igen =)

hahah gulle ungar. så stor fille blivit =) stålt storebror söta dom e ihopa =)

2008-04-24 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback