Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men jag vill ju se tatueringen när min käre make kommer hem!! Den kommer bli så jäkla häftig =)

Imorron ska jag jobba 18-23, rätt ok att komma in sådär halvt genom kvällen. Det enda struet är om det blir övertid, då blir det väldigt sent eller om man börjar 7 dagen efter. Men det är väl tur att man är ung som jag brukar säga ;-) Shit jag blir snart 27.....kommer ihåg när jag var 18 och tyckte att de som var 24 var "gamla" mohaha!

Varit ute i trädgården en del. Den skulle behöva lite omsorg men palla liksom. Vi kommer väl städa den och åtgärda lite småsaker men inget major innan flytten.

Imorron är det skola för moi 13.40-15.10 som vanligt. Hoppas proven är rättade. Sen vill jag ha mitt betyg ;-)

Nu är det slappt en kvart sen ska Nova läggas, hur det nu går eftersom hon sov en stund innan. Hon var bara såååå gnällig så det behövdes.

Phille spelar Simpsons på xbox.

Haj for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback