Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nu är det kväll här hos oss!

Äntligen får jag väl säga för det betyder att man snart får sova, om än bara för ett par timmar så =) Man ska vara glad för det lilla här i livet var det nån som sa haha!

Var ner till ICA innan och handlade lite. Så fint väder det var och klockan blev ändå nästan halv sex innan jag var tillbaka! Varmt och skönt =) Sånt bland annat gör mig glad!

Nova har varit ganska ok ikväll. Sov när jag kom hem till 18.45 ca så nu ska vi lägga oss båda. Eller ja, jag lägger henne först och hoppas på att inte själv somna. Har en del att plocka undan och förbereda till imorron.

Blir lite bilder imorron men inte förrän eftermiddag/kväll eftersom jag jobbar till 14 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback